maanantai 3. lokakuuta 2011

Moi taas kaikille! Tänään mä sitten jouduin lähtemään koulusta kesken koulupäivän, koska en saanut yhtää sanaa melkein suustani sanottua. No useimmat piti sitä hyvänä, koska puhun aina ihan älyttömästi :D Onneksi Vicktorialla ei ollut tänään koulua niin mulla on ainakin seuraa. Syön nyt kaiken maailman kurkkupastelleja ja koitan välttää puhumista. Tässä on sitten vielä tämän päivän look :




On täs viel pakko lisäillä, että mulle on valiteltu lyhyistä teksteistä. Noh, ei mun elämässä tällä hetkellä mitään kovin ihmeellistä tapahdu ;D Mutta mä lupaan, että joskus tulee enemmän tekstiä.

3 kommenttia:

  1. aaw oot tosi nätti(:: jos kiiinnostaa voit liittyä mun blogin lukijaks(: http://senkjee-lifeislikeamovie.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ootpa kaunis!:)

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. hei ihan pakko sanoo et tykkään sun blogista ihan hirveesti :-) sulla on kans niin kiva tyyli!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista